Google Ügynökségi Nap 2011
Google termékújdonságok
Megemelt fiókkorlátok – 500 kampány/fiók
AdWords Editor 9.5 – kampánykísérletek, helybővítmények kezelése (létrehozni, tömeges feltöltés), fiókletöltés a háttérben, új kampánybeállítások, Ipv4, Ipv6 és nem ASCII karakterek az url-ekben,tömeges módosítások kevesebb kattintással, elutasítási okok megjelenítése, fontos értesítések.
AdWords irányelv módosítási napló – mindig frissül, mire kell figyelni a hirdetések kapcsán, szüneteltetett hirdetéseket is ellenőrzik nemsokára.
Oldal teteje/széle szerinti szegmentálás – riportban látjuk, hogyan teljesít oldal teteje, oldalán lévő hirdetés (ez az info a pozícióból nem derült ki eddig egyértelműen).
Egy fiók › több ügyfélközpont
Újfajta célzási lehetőség a GDN-en – remarketing (azok a felhasználók, akik jártak már az oldalon), érdeklődés szerint
Adplanner – audience planning füllel megbecsülhető meg mennyien vannak az érdeklődési kategóriában
Google Analytics – új interfész, látogatás definíció változott, (kivéve az egyedi látogatók és oldalletöltés), illetve annak hatása, MCF többszöri visszatérést más forrásokból többszöri látogatásnak veszi (a visszatérést új látogatásnak veszi), a célteljesülést pedig az utolsó forráshoz köti.